Kriteret dhe përgjegjësitë:
-
- Prezantimi dhe promovimi i produkteve dermokozmetike dhe dermatologjike tek mjekët, dermatologët, farmacitë dhe profesionistët e tjerë të kujdesit shëndetësor.
- Organizimi i takimeve dhe prezantimeve për të edukuar klientët mbi përdorimin dhe përfitimet e produkteve.
- Ndërtimi dhe ruajtja e marrëdhënieve të forta dhe afatgjata me klientët ekzistues dhe potencialë.
- Vëzhgimi i tregut dhe mbledhja e informacioneve mbi konkurrencën dhe trendet e reja në industrinë e dermokozmetikës dhe dermatologjisë.
- Përgatitja e raporteve të rregullta mbi aktivitetet e shitjeve dhe takimeve me klientët.
- Analizimi i performancës së produkteve dhe sugjerimi i përmirësimeve të mundshme.
- Pjesëmarrja në trajnime dhe seminare për të qëndruar i informuar mbi zhvillimet më të fundit në fushën e dermokozmetikës dhe dermatologjisë.
- Organizimi i aktiviteteve promocionale dhe fushatave marketingu për të rritur ndërgjegjësimin dhe interesin për produktet e kompanisë.