Funksionet dhe Përgjegjësitë
- Asistimi i
noterit në hartimin dhe përpunimin e akteve ligjore. - Përgatitja
e dokumentacionit të nevojshëm për proceset noteriale. - Komunikimi
me klientët dhe koordinimi për takimet. - Arkivimi
dhe menaxhimi i dokumentacionit në zyrë. - Sigurimi i
përputhshmërisë së dokumenteve me kërkesat ligjore. - Ruajtja e
konfidencialitetit të të dhënave dhe dokumenteve. - Mbështetja
administrative për funksionimin e përditshëm të zyrës noteriale.
Kriteret e Nevojshme
- Diplomë në drejtësi.
- Njohuri të ligjeve dhe procedurave noteriale.
- Përvojë e mëparshme në një zyrë noteriale (avantazh).
- Aftësi të forta organizative dhe vëmendje ndaj detajeve.
- Integritet dhe etikë profesionale.
Vetëm kandidatët të cilet përmbushin kriteret do të përzgjidhen dhe do të njoftohen për intervistë