RECEPSIONIST/E

Funksionet dhe përgjegjësitë:

  • Të jetë ekspert komunikimi në shërbimin ndaj klientit.
  • Të ketë aftësi organizative.
  • I aftë për të dëgjuar në mënyrë efektive, për të komunikuar qartë dhe në mënyre miqësore.
  • I aftë për të zgjidhur çështje dhe për ta mbajtur klientin të lumtur.
  • I aftë të bëjë check-in, check-out të klientit të hotelit sipas standarteve të kompanisë.

 

Kriteret e nevojshme:

  • Aftesitë e Shërbimit ndaj Klientit/Komunikimit
  • Aftësi për zgjidhjen e problemeve.
  • I vemendshëm ndaj detajeve dhe standardeve të kërkuara.
  • Të zotërojë rrjedhshëm gjuhën shqipe dhe angleze.
  • Disponueshmeri për të punuar sipas turneve të biznesit.

 

Vetëm kandidatët të cilet përmbushin kriteret do të përzgjidhen dhe do të njoftohen për intervistë.

Apliko

ESP Consulting deklaron se i përpunon të dhënat personale të aplikantëve mbështetur në Ligjin nr. 9887, datë 10.03.2008 "Për mbrojtjen e të dhënave personale", i ndryshuar dhe Udhëzimin nr. 42, datë 22.07.2014 "Për përpunimin e të dhënave personale të kandidatëve për punë"
Apliko

Apliko

Emri
Mbiemri