Funksionet dhe përgjegjësitë:
- Të jetë ekspert komunikimi në shërbimin ndaj klientit.
- Të ketë aftësi organizative.
- I aftë për të dëgjuar në mënyrë efektive, për të komunikuar qartë dhe në mënyre miqësore.
- I aftë për të zgjidhur çështje dhe për ta mbajtur klientin të lumtur.
- I aftë të bëjë check-in, check-out të klientit të hotelit sipas standarteve të kompanisë.
Kriteret e nevojshme:
- Aftesitë e Shërbimit ndaj Klientit/Komunikimit
- Aftësi për zgjidhjen e problemeve.
- I vemendshëm ndaj detajeve dhe standardeve të kërkuara.
- Të zotërojë rrjedhshëm gjuhën shqipe dhe angleze.
- Disponueshmeri për të punuar sipas turneve të biznesit.
Vetëm kandidatët të cilet përmbushin kriteret do të përzgjidhen dhe do të njoftohen për intervistë.